Ibland blir inte dagen som man tänkt sig

0kommentarer

en härlig dag hemma i trädgården med man och barn slutade med en  tripp till djursjukhuset.

Dock inte vår lilla skit som vart i farten denna gång utan mammas hund. Han var lite för nyfiken på en huggorm, så bara att åka till sjukhuset med en ynklig och svullen vovve. Nu gick allt bara finfnint med en liten d-tour för att släppa av mammas vän på tågstationen.

Dottern har även fått sin allra första baddräkt av sin mormor, som hon vägrade ta av sig. Kort kommer imorgon. Även en sandlåda har blivit byggd till dotterns stora glädje.

Och jag fick en komplimang angående mina bröst idag. Jag tackade och bugade och bad henne upprepa denna kommentar om ett år istället. Haha inte för att det kommer vara sant då, men skulle nog behöva en liten egotripp då misstänker jag.

Nu är jag färdig, för trots allt så känns det som det har varit en ganska intensiv dag så jag sätter mig i soffan och gör ingenting en stund. Ha de!

Kommentera

Publiceras ej