Helgen snart till ända

0kommentarer

Se där ja, vi överlevde domedagen allihopa igår, trevligt måste jag säga. Hade ju varit trist att inte få uppleva hur denna bebis blir eller se om mor min överlever cykelsemestern i grannlandet. Önskar dig mor lilla lycka till i alla fall!

Helgen har varit helt ok, trots en hel del värk i ljumskarna och ett humör som pendlar snabbare än vädret. Igår tog vi oss in till staden för att gå på karneval. En mycket populär upplevelse för dottern visade det sig. Fick testa på slänggungorna (för småbarn ska väl tilläggas innan någon anmäler mig till soc), hon blev skitsur när hon inte fick åka NU, skrattade och tjöt hela färden, och blev igen skitsur när turen var över. Jo, lik sin mor tror jag allt! Liseberg kommer hon ju älska i sommar hur som helst. Sen blev det lite klädshopping itll dottern med, behövde utöka gaderoben lite med mer sommarkläder. Svärföräldrarna var med under denna dag, ocvh stod även för en stor del av kalaset. Vi är mycket mycket tacksamma för det :) Därefter hem och grilla och äta gott tillsammans allihopa. Som sagt, en lyckad lördag!

Dagen idag började med sovmorgon till halv nio, karneval fler gånger tror jag bestämt! Sen fortsatte den som synes tidigare med en morgonpromenad med hund och barn, alla behövde bli rastade. Tittade på får, hästar, kor och myste på ängen, helt underbart att starta dagen på detta sätt!

Nu iväntar vi finbesök från storstaden!

Ha de

Kommentera

Publiceras ej