Glöm allt jag sagt om lugn bebis

1kommentarer

Vill minnas att jag tidigare har skrivit om att denna bebis är lugnare i magen än vad dottern va. Jag tar tillbaka allt sådant! Ungen är sjövild!

Just nu ligger den och möblerar om fullständigt i min mage. Då magen redan är proppfull av bebis och väldigt lite plats till annat så är det faschinerande att se hur den bökar.

Fick även bekräftat av barnmorskan idag att huvudomfånget blir "större" som bebisen ligger nu...jäkla unge. Så det stämmer det alla har sagt med andra ord. Gör mig lite nervös ska jag erkänna. I övrigt såg allt bra ut, magen växer och har nu sf måttet 33 (normalt antar jag?) och även järnvärdet är nu tiptop igen. Sen diskuterades vilka förväntingar vi hade på förlossningen...märkligt fråga egentligen. Den enda förväntningen vi har är att ungen kommer ut och mår bra. Resten blir väl som det blir, inte mycket vi kan påverka hur som helst.

Jaja ut och fortsätta med djungeln där ute nu då. För idag regnar det inte så jag kan lixom inte smita undan detta längre.

ha de

1 kommentarer

saknar Er redan puss och kram mamma

22 May 2011 07:51

Kommentera

Publiceras ej