Frida tid idag

0kommentarer

Idag har verkligen varit en ego dag för min del. Dottern är ju fortfaande hos mina svärföräldrar, väntas hem ikväll. Så jag och sambon tog sovmorgon till halv elva!! Jisses, kan verkligen inte komma ihåg sist man sov så länge utan utan att ha något måste att gå upp till.

Därefter bråkade sambon med expanderingsskum (?), som istället för att expandera 50% tydligen växte ca 300%, not good...stackars nya dörrkarm för att inte tala om humöret på sambon. Jepp, frustrerande var det men idag vägrar jag bli på taskigt humör, så jag lägger inte mer vikt på detta nu, trots att det kommer kosta och ta tid och fixa skadorna.

Sen drog jag till frissan för att bli ompysslad. Ingen större skillnad i frisyr förvisso, men betydligt tunnare och mindre slitet är det nu. Vilket då även innebär att det blir något lättare att borsta igenom i fortsättningen. Passade även på att boka tid till sambon för klippning nu på fredag, ny tid till mig i juli då det även skall färgas och då skall även dottern få sin allra första klippning. Ska bli mycket mycket intressant att se hur det går. Jag tvivlar ju starkt på att hon kommer sitta still och göra som hon blir tillsagd, låter helt enkelt inte som mitt barn.

Efter frissan blev det filmhandling och även en chipspåse fick följa med hem, så det är festen för kvällen. Men nu innan dess blir det lantbröd med parmaskinka på och mimosasallad vid sidan om mums! Märks det att jag är själv hemma eller??

Ha de

Kommentera

Publiceras ej