Bloggtorka

0kommentarer

Känns lite tomt just nu, har inte haft någon lust att skriva här faktiskt. Känns som jag bara gnäller, och hur kul är sånt att läsa egentligen?

Humöret går upp och ner, är innerligt less på det här ska jag erkänna. Är betydligt mer less på denna graviditet än förra, vill bara att det ska vara över snart.

Hur som helst...sambon jobbar vidare med staketet, om någon dag är det nog klart tror jag! Så skönt att knna släppa ut barn och hund för att rastas utan att behöva har stenkoll varje mikrosekund på dem. Själv ska jag fortsätta med det enorma berget av stryktvätt då det ändå regnar...

Kort inlägg, men som sagt, har inget vettigt att skriva...väntans tider ni vet.

Får se om jag återkommer under kvällen med kanske ett gladare inlägg...

hej

Kommentera

Publiceras ej