Ahhh mår redigt bra

0kommentarer

La ni märke till småländskan i rubriken? Jepp, bonnatös är jag!!

Mår så jäkla mycket bättre när jag har sambon hemma, humöret är mycket bättre och jag är inte lika extrem trött heller. Så nu känner jag att livet leker igen. Förvisso har det väl gått över till slutet på nästa vecka, så bäst att passa på att njuta!

Dottern har varit lättlagd två kvällar i rad, det gillas skarpt. Så för en gångs skull har man faktiskt fått lite gjort på kvällarna med. Dagen idag bjöd på vårstädning på dagis på förmiddagen, därefter in en vända till stan för att hämta lite saker som sambon glömde igår, vidare hemåt. Lyckades lägga dottern i sin säng sovandes ifrån bilen, guldstjärna till oss!

Sen kom svärföräldrar och lillsvågern ut och hälsade på och hedrade oss med lite hjälp i trädgården. Ved är staplad (märkligt att det inte syns på högen, däremot på den staplade högen syns det), två hål för stenstoplarna är grävdra och sambon har börjat få upp staketet. Plus att dottern blev udnerhållen till max, så itne konstigt att hon var trött!!!

Inga kort blev tagna idag heller...illa av mig. Är verkligen värdelös på att komma ihåg att ta med kameran ut. Imorgon ska jag verkligen försöka lyckas med detta så det blir lite fina vårkort och även lite kort på dottern medans hon fortfarande inte behöver dela rampljuset med ett småsyskon.

Morgondagen kommer nog fortsätta i samma tecken som idag. Jag ska pilla bort ogräs och roa ett barn, räcker som ansträngnign för mig nu för tiden, och sambon fortsätter nog med staketet och kanske gräver ner sandlådan med. Får väl se hur mycket man hinner med.

Just de, sen skall ajg så gräs imorgon med då hundskrället fick för sig att gräva en grop mitt i jäkla gräsmattan! Varför?!?!

Jaja, nu blir det lite chips innan jag stupar i säng...

Kommentera

Publiceras ej