37+0

0kommentarer

Dagarna går, dock alldeles för sakta för min smak. Är så less på att ha mer eller mindre konstant "mensvärk" och att inte kunna vara så aktiv jag vill tillsammans med dottern, för att kroppen säger nej. Bebis får faktiskt komma snart tycker jag! Får jag gå över två veckor blir jag nog knäckt tror jag....

Var inne och lämnade tre rör blod med idag, alltid lika otrevligt för någon som är nålrädd...blä

Annars har det inte hänt så mycket, har inhandlat nya gummistövlar och två alternativa vår/höst mössor till barnet. Hon har förvisso en redan, men det är fuillständigt hopplös till att sitta där den skall även om hon sitter blixtstilla. Så två fick följa med hem, skall prova vilken som passar bäst imorgon coh sedan lämna tillbaka den andra.

Ja, kul info idag va...men hjärnverksamheten är inte riktigt med idag känner jag. Så jag säger nog mer eller mindre godnat här.

Kommentera

Publiceras ej