Tydligen är det fredag idag...som att det skulle vara någon skillnad mot tisdagar eller?

0kommentarer

Natten till idag var hemsk, och då menar jag verkligen hemsk. Dottern stackarn hade sån envis hosta, vaknades gråtandes efter tio min sömn hela kvällen. Vid halv ett lyckades hon äntligen somna en längre stund bredvid mig i sängen, för att vakna vid fyra snåret på morgonen, sen körde vi en gång i timmen efter de fram till åtta imorse. Är lite småtrött idag ska jag erkänna.

Dottern har däremot varit lite piggare idag, humöret har varit något stabilare, febern är på väg ner och det har varit lite mer fart i benen. Dock så är det lång bort från att vara som vanlig. Hoppas bara på att hon sover bättre ikväll och inatt, la henne för en stund sedan och än har hon inte somnat, så det återstår att se hur det blir...

Jag däremot mår ritkigt bra igen, någon jäkla mesvariant av magsjukan igen, eller något konstigt gravidsymptom som jag inte känner till. Har fått en del gjort åtminstonne idag, två timmarspromenad, mycket välbehövligt, behövde röra på fläsket. Sängarna är renbäddade, tvättkorgen tom, strykt hälften av de me, eldat, städat bla bla bla visst har jag varit duktig?? Börja ana en viss boa effekt som även visade sig när jag väntade dottern. Det här idag var ju bara nödvändiga saker, har många fler gångtgående planer som enbart dyker upp i huvuet på mig när jag gravid, annars hade jag aldrig fått för mig att skura gaderober t. ex!

Nähä, se om barnet somnar så jag vågar ge mig iväg på en kortispromenad med hunden, sen blir det soffan en liten stund och sen sova sova sova....

Kommentera

Publiceras ej