Tjockisbild på g

0kommentarer

Nu väljer vi även att borse från vissa detaljer i mitt utseende. Som till exempel, att jag är lika blev som en albino, hålhögdheten pga trötthet, finnen på hakan, dubbelhakan och såret under läppen...ja jag tycker att alla bortse från mitt huvud helt och hållet, för det är inte de som är i fokus nu.



V. 27+4

Ja, magen växer och det gör resten av mig också. Att även jag i sig börjar bli rundare kan nog skyllas till viss del på chokladen som intas i denna moderskropp. Men va fasen, antagligen sista gången jag kommer vara gravid, så jag får passa på att njuta!

Återstå att se angående viktuppgången, ska till MVC någon gång i veckan, minns inte när men det är inte imorgon, det vet jag. Återkommer när jag varit där gällande tjockisstatusen.

Annars, det bökas och sparkas för fullt magen och dottern blev sparkad i huvudet imorse, oj vad förvånad hon blev och sen även något förolämpad tror jag hahaha

Haft en mysig helg hemma i skogen med min familj, synd bara att det gick så fort och är så långt till nästa gång vi ses alla.

Nu återgår jag till filmen och gör karln sällskap...

Kommentera

Publiceras ej