Testing testing

0kommentarer

Låång dag för mig idag, tur att jag har en snäll mor som kunde hämta på dagis och vara barnvakt. Sen att de passade på att elda upp varmvatten och värme, och lagade mat, ja det kan inte bli bättre. Precis vad jag behövde en dag som det här, ganska trött efter tretton timmars arbetsdag utan rast...

då jag var hemma sent, så var även dottern uppe sent. Vet att hon inte sovit mer än en timme idag, var uppe vid sex imorse (för tidigt!), gick och la sig fem i nio och somnade nog en stund senare. Det vore väl fasen me om hon vaknar vid sex imorgon med?!!??! Då ger jag nog upp tror jag.

Då jag är något trött och gravid, ska jobba imorgon tar jag och går till sängs nu, lika bra att förbereda sig på en tidig tidig morgon (natt), kan ju bara bli positivt överraskad imorgon när dottern vaknar...med det menar jag, att vaknar hon tidigt kommer jag knappast bli överraskad, möjligen trött och eventuellt irriterad, men knappast överraskad. Så håll tummarna för oss, att sambon får sova mer än fyra timmar inatt!

GodNatt

Kommentera

Publiceras ej