Sjuka igen!!!!

1kommentarer

Vad trött jag blir på det här. Vaknade inatt och fick springa på toan, känner mig ganska tom i hela kroppen just nu. Har i alla fall slutat kräkas nu, men äta vågar jag inte riktigt än. Det här är inte rättvist, är ju inte ens två veckor sedan sist. Den här gången är även dottern sjuk, dock inte i magsjuka utan feber och snorig...suck, kul dag det här. Och sambon har åkt itll jobbet nu, så han ser vi inte förräns inatt någongång. Men det skall nog gå på något sätt. Så länge jag kan klara mig från att kräkas ska det nog gå.

Vladde var ju snäll och var och handlade lite åt oss, näsdukar och dylikt. Dotterns stackarn är helt visken under näsan, inte konstigt :(

Välbehövligt nog så fick vi sova allihopa imorse. Kvart över nio vaknade lilltösa, ett säkert tecken på att hon inte mår väl med andra ord. Men jag var ändå tacksam för att vi fick sova länge, med tanke på att jag varit uppe halva natten och prisat porslinsguden.

Lilla tjejen sover nu igen, och idag håller vi inte på tidsbegränsningar med sömnen, hon behöver sova!

Jag ska lägga mig i soffan och titta på CryBaby...och hämta krafter för dessa två dagar innan det blir helg och avlastningen aka sambon är hemma.

1 kommentarer

Martina

03 Mar 2011 20:15

Stackare :( Är du säker på att de e magsjuka du fått? Så det inte är pga av graviditeten? Här hemma är de sjukstuga med igen....Neo dunderförkyld igen med en förbaskad hosta. Sen var han lite kass i magen idag med men de misstänker jag mer att det är pga maten vi åt igår....eller jag hoppas det iaf! Så det blir att vara hemma imorgon med honom IGEN....hmm alla dessa vabb dagar blir snart tokig! Hoppas att ni mår bättre nu iaf! Stor kram från oss

Kommentera

Publiceras ej