Känner mig lite lurad...känns som fredag :(

0kommentarer

Dagen igår beskrev jag som ljuvlig, och efter jag skrev det inlägget så blev faktiskt kvällen ännu bättre. Vid tjugo i tio på kvällen kör en bil in på uppfarten, och jag undrar vad fasen någon vill mig vid den tiden en onsdag. Men överraskning till mig, det var ju sambon som kom hem tidigt!! Sådant är jag inte van vid längre, men gud vad härligt det var att ha honom hemma en stund på kvällen!!

Annars, ja jag har lyckats inbilla mig hela dagen att det är fredag, snacka om att jag kommer vara mycket besviken imrogon när jag väl inser att jag måste åka till jobbet...suck...vill ha helg nu, vill ha hela min familj samlad.

Och ja, jag ropade hej alldeles för tidigt igår. Idag var vi uppe vid sju igen, ok, inte jätte jätte tidigt, men helt klart en vändning i det icke positiva hållet...så på lördag är väl klockan halv sex på morgonen igen antar jag när fröken fräken tänker vakna. Men sambon fick i alla fall två sovmorgnar den här veckan, får väl vara nöjd med det.

Finns det något här i världen som får en att upptäcka barnasinnet igen så är det vattenpölar. När dottern fick syn på den gigantiska pölen här hemma, så började hon hoppa och tjöt av skratt. Slutade med att vi båda två stod och hoppade och bara njöt. Sen att vi båda va fullständigt dyblöta efter tio sekunder är ju smärre detaljer. Kul var det hur som helst!!!

Nu när damen har gått till sängs sjungande som vanligt tar jag en välbehövlig paus framför dumburkarna...helt slut är jag nu för tiden på kvällarna, inte så konstigt kanske när det är full rulle från sju på morgonen till halv nio tiden på kvällen! Men det är härliga timmar på eftermiddagen och kvällen!!

God kväll på er där ute i världen...nu tittar jag på skräck så jag kan sova riktigt gott inatt!

Kommentera

Publiceras ej