Jaha...

0kommentarer

Starten på den här veckan har ju inte varit lysande direkt...

Kan bara bli bättre nu, eller jo det kan väl alltid bli värre, men ska jag tänka så blir jag ju för fasen knäppare än vad jag redan är.

Hemma tidigt idag i alla fall, skööööönt. Jag och dottern har varit och hälsat den nya lilla kalven välkommen till världen, så fascinerad hon var av den! Njutit i fina vädret har vi gjort, även gungat en liten stund. Nu ska vi se om hon tänker sova en liten stund, skulle nog behövas känns det som...

Hön är förresten för söt, frågar man dottern på 19 mån var bebisen är kommer hon och drar upp min tröja och pekar på magen och säger "där" och flinar stort! Ett lyckligt mamma hjärta!

Men nu ska jag ta och starta upp pannan så jag kan ta tag i berget av disk...

Ämnen för ett senare inlägg: Vår dusch och dottern säng....intressant va?

Kommentera

Publiceras ej