Jag tror bestämt att det är vår nu!

0kommentarer

Sicken härlig dag det här har varit. Min förkylning verkar hålla sig i schack med stora mängder alvedon förvisso, men verkar hjälpa. Dottern däremot är fortfarande hostig, snorig och febrig. Har dock varit lite piggare idag, stubinen är nog hela 30 sek lång nu. Med andra ord blir hon hemma imorgon med. Sambon stannar hemma tills jag kommer hem, sen skiftar vi så han kan åka till jobbet. Tar en dag i taget just nu...

Men om vi bortser från hennes förkylning som ändå verkar gå åt rätt håll, har det varit en härlig dag. Solen har visat sig från sin allra bästa sida. Har varit ute på en långpromenad alldeles själv udner eftermiddagen, så skönt och så ovanligt. Nu var jag förvisso inte helt själv, hade sällskap av en hund och katt. Men jag behövde inte putta vagn, jaga barn, gå i snigelfart tre steg fram och fyra bak. Njöt av lite ensamtid helt enkelt! Även huset har hunnit bli städat, skönt det inför en ny jobbvecka.

Nähä, strax solsida och därefter blir det Dolans Cadillac! (kanske lite chips med)

Kommentera

Publiceras ej