Jag mitt i veckan

0kommentarer

Den här veckan har varit extremt lång, det har sina förklaringar också, men inte annat än att det börjar tära en del. Sen att jag har burit ved i två timmar gör nog sitt till, allt för att psyket och kroppen skall vara i fas med varandra.

Vädret tänker jag inte ens bevärdiga med en kommentar idag, så det så!

Dottern hon var trött idag, somnade redan halv sju, det har nog aldrig hänt tidigare. Men tyckte det var bättre att lägga henne ordentligt istället för att hon somnar i min famn, nog för att det är supermysigt. Men jag vet ju att hon sover bättre där uppe och jag behöver mina armar till veden. Men nu är den inne i alla fall, tvätt i maskinen, disk som kommer ignoreras fullständigt, leksaker överallt som måste plockas upp innan någon snubblar och bryter ett ben...ja även den här kvällen kommer nog gå...men oj vad jag längtar efter helgen, behöver få sova ut ordentligt. Har stora problem att somna på kvällarna, ligger och vänder och vrider mig i timmar, börjar bli drygt...

Men ska göra ett försök till att komma i säng tidigare ikväll, så kanske man sover innan tolv i alla fall, hade varit skönt.

Så godnatt till er

Kommentera

Publiceras ej