Hoppsan

0kommentarer

Blev visst en oplanerad bloggpaus här...inte riktigt meningen.

Sammanfattning lite snabbt...somnade i fredags efter jobbet och vaknade halv tio på kvällen, jepp de var den kvällen. Lördagen så tog sambon första doppet då han fick hämta hunden som gick genom isen, bra jobbet. Har float ved halva helgen, andra halvan har jag varit på uselt humör, är så trött hela tiden vilket påverkar mitt humör kan man lungt säga. Kom hem idag halv åtta, något trött...ovanligt va? Inte mycket tid med dottern alls idag, trist men vad ska man göra...däremot underbart att se hur glad hon blir när man kommer hem, värmer ens arma modershjärta!

Annars, sammandragningar hela tiden, usch ska det vara så här i tio veckor till!?!?! Det här minns jag verkligen inte sen sist, minns inte detta humör och trötthet heller, eller det dåliga måendet i början. Så det måste vara en pojk där inne, för vad annars skulle kunna ställa din denna oreda i sin mammas kropp och hjärna?!?!

Babbel babbel...bla bla bla, ögonen går i kors. Slänger mig en stund i soffan och hoppas på att jag inte ligger kvar här när sambon kommer hem.

Natti

Kommentera

Publiceras ej