Damn am good!!!

0kommentarer

Blir inget långt inlägg ikväll. Hade tänkt lägga upp lite bilder på dottern som trotsar tyngdlagen och utforskar helt nya områden för henne. Men på grund av den jäkla blåsten där ute så är nätet segare än en snigel, så det får bli en annan dag.

Istället tänker jag skryta lite, och denna gång är det enbart egoskryt! Va och bowlade under kvällen med jobbet, sjukt kul var det och så som jag hade längtat. Inte ofta man gör saker på egen hand längre som innefattar ordet "kul", så det här var så tacksamt och efterlängtat. Skrytet handlar om sista serien vi spelade, utav tio stycken så var jag bäst, sa ju att jag skulle skryta ;) Trots att det ser ut som jag svalt ett bowlingklot nu för tiden, inte kan böja mig ordentligt så lyckades jag dessutom slå mitt egna personbästa Grattist till mig!! Ok, inte mycket att skryta över kanske, men jag är lite stolt över mig själv. Speciellt eftersom att senaste gången jag bowlade var innan jag blev gravid första gången! Så ett tag sedan med andra ord. Nu skall tilläggas att jag inte är speciellt bra egentligen, hade nog mest tur ikväll, men stolt tänker jag ändå vara!! Hehe

Ja, nog när det gäller egot här...ska krypa till sängs nu faktiskt, har varit en lång dag, vågen pekade skrämmande höga siffror, så jag misstänker att de på mvc knappast kommer klaga på min brist på viktuppgång imorgon, snarare tvärtom...en liten parantes där på slutet märkte jag. Är så trött att jag ser både dubbelt och stjärnor samtidigt....

GODNATT

Kommentera

Publiceras ej