Dagens i-landslösning

0kommentarer

Brukar ju helta i-landsproblem, men i det här fallet har vi hittat lösningen på dagens i-landsproblmet. Det var tack gode gud inte rören som var blockerade eller trasiga, utan helt enkelt blandaren och duschslangen måste bytas ut. En något mindre kostnad kan jag säga! Så detta kommer ordnas imorgon. Passade på att ta en dusch medans vi hade mor och vladdes blandare här, och jäkla i mig, jag hade glömt hur udnerbart det är att ha ordentlgit tryck i duschen för att inte tala om varmvatten (alltså inte fesljummet). Det här var nog första gången på tre år som jag har haft äran att skålla bort smutsen från kroppen! Sen att allt detta vatten som kommer helt plötslgit innebär swimmingpool i badrummet är ju bara en detalj...ska även försöka ordna detta imorgon. Så helt plötsligt känns livet lite enklare...och låt mig nu få njuta av detta, för det kommer som max vara tills imorgon. Dels pga käre Murphy, kan något gå fel kommer det göra det. Och imorgon skall lilla röda bilen in på verkstad, innebär aptidig morgon för mig och en väldigt fattig och tom plånbok, men bara de lagar så är jag nöjd just nu, är dock inte säker på att det kommer vara så enkelt...pessimisst, jag? näe...

Äsch nu struntar jag i det här...ska läsa tidningen, ignorera att det ösregnar ute...och sen krypa till sängs...

Kommentera

Publiceras ej