Back again!

0kommentarer

Tog mig en liten paus ifrån bloggen, haft fullt upp ändå. Dels med besök i storstaden för att hälsa på underbara vänner, sen har jag även sovit en del...så inte mycket gjort i huset denna helg. Får försöka ta igen det nästa helg istället...eller?

annars, är helt slut känner jag...är itne riktigt van vid att vara så här trött. Nu har jag även gett mig på dessa förbaskade järntabletter, för att se om det gör någon skillnad. Är inte så glad åt att äta dem, men funkar de så är det bra i alla fall. Kan verkligen inte komma ihåg att jag var så här trött sist, men alla graviditeter är väl olika sägs det. förhoppningsvis vänder det nu när det börjar bli ljusare ute...hoppet är väl det sista som överger en?

Nu ska jag bara ta och elda lite till innan måndagens intensiva tvtablå gör sitt intåg i mitt vardagsrum. Kommer antaglien återkomma lite senare istället...

Kommentera

Publiceras ej