VARMT!!!

0kommentarer

Riktigt sjukt varmt har det varit idag, inte för jag klagar. Har inget emot varma dagar och kvällar, inte nätter heller egentligen. Men däremot tycker jag det är lite överdrivet att ha 28 grader inomhus vid den här tiden på dygnet. Känns som det kommer bli en svettig natt, speciellt då jag har en bebis klistrad vid mig hela natten. Hua, blir nog till att byta sängkläder imorgon och dagrömma om en AC.

Idag gick hela familjen ut på en långpromenad på förmiddagen med en mellanlanding på cafét för därefter vidare till showen. Alltså westernridningen, så jäkla coolt att se!!

resten av dagen har tillbringats i en plastpool!!!

Stora har börjat få en fin solbränna. Vi smörjer henne hela tiden, men verkar ha lätt för att få färg. Försöker se til att hon i alla fall har på sig solhatten hela tiden, för att skyda hennes ögon. Solglasögon vägrar hon ju!!! Men som sagt, vi smörjer flera gånger per dag med solskyddskräm och förösker hålla oss i skuggan, men en envis 2 åring är inte sugen på de....

Då båda flickorna sover nu, blir det film i lugn och ro för oss, ska även ta mig en mycket iskall dusch om en stund, helst så kallt att det nästan innebär frostskador på öronen!

Ha de

Kommentera

Publiceras ej