Kaos i stugan idag med mycket människor...så lägger upp lite bilder istället

1kommentarer

Fattar inte det här, vi är hemma och lediga båda två, ändå känns det som det är fullständigt kaos hela tiden. Så just därför lägger jag härmed upp lite bilder istället.



Knappt tre timmar gammal liten tös, jag är oförskämt pigg måste jag erkänna när detta kort tas!



Far och stora dottern njuter av poolplaskande i den extrema hettan som var dagen efter lillasysters ankomst. Själv fick jag snällt agera fotograf istället för att svalka mig i vattnet. Tur att vi även har en vattenspridare som jag kunde använda



Många generationer av samma efternamn. Den glade herrn på bilden är då barnens oldefar :)



Stora tjejen tror att hon är liten igen. Senare samma kväll bäddade hon fint i den med kudde och filt för att ligga där i med kaninerna för att titta på nya favoritfilmen Trassel!! Gullunge!!

Systrarna myser tillsammans. riktigt kul att se hur lillan blir lugn direkt när storasyster är i närheten. Och stora håller mer än gärna i sin syster, blir faktiskt nästan lite ilsk när hon inte får göra det mer haha hon är gärna med under blöjbyten, matning och dyl...en riktigt söt storasyster här hon!!



Jag och stora klipper gräset. Hon följde efter mig runt hela gräsmattan!!

Så nu orkar jag inte lägga upp fler för närvarande, har suttit med detta i över en timme nu, så nu förstår ni hur snabbt internet vi har här ute i skogen. Men det kommer komma fler inom en snar framtid hoppas jag. Nu ska jag göra mig iordning för sängen och därefter bära upp en sovandes liten knodd som garanterat kommer vakna för att vilja äta så fort jag har plockat upp min bok från nattuksbordet! Ha en härlig fortsatt kväll!!

1 kommentarer

petra lindemann

20 Jun 2011 02:27

Vilka härliga bilder

Kommentera

Publiceras ej