Semester

0kommentarer

Måste först berätta om ett mirakel som inträffade i måndags och sen upprepades ikväll. Till att börja med så fortsätter stora tjejen med dessa underbara läggningara. Länge sedan jag skrev ordet underbart i kombination med läggning. Men det är verkligen härligt att hon kommer till ro så himla enkelt nu för tiden. I alal fall, i måndags så sov båda flickorna vid klockan sju på kvällen!!! Detta upprepades ikväll!!

I måndags blev reaktionen något förvirrande här hemma. Detta har inte hänt på så länge att vi har en lugn kväll själva jag och sambon. I vanliga fall brukar flickorna avlösa varandra på kvällen. När den stora somnar så vaknar den lilla. VI blev så jäkla ställda att vi inte riktigt visste vad vi skulle göra resten av kvällen. Slutade med att vi hamnade på grannens altan till mitt i natten (självklart med babyvakten på!). Slutet på kvällen fick lillan göra oss sällskap på altanen. En riktigt kul kväll blev det i alla fall!!

Idag har dagen ägnats åt bankbesök för att öppna sparkonto åt den lilla, lägga om lite lån, inhandla nya bodys i st 56 till lillskrutt (för på något skumt sätt är ALLA bodys borta i enbart den storleken), kan säga att de behövdes ny storlek för henne, hon är en redig liten knubbis. Därefter har eftermiddagen och kvällen handlat om att packa inför minisemestern imorgon. Semestern går till Borås djurpark och Liseberg, dock inte samma dag. Gör en mellanlanding hos goa vänner i Bollebygd. När vi även kommit dit kan jag ta lite nya kort på knubbisen, för då har kameran återvänt till den rättmätige ägaren!!

Nu ska jag göra en vända till för att kolla över sakerna i väskan innan hells kitchen börjar!

och sen ska hon starta diskmaskinen, dvs mig =) mvh sam

Kommentera

Publiceras ej