Intensiva dagar

0kommentarer

Hinner inte sitta här, tiden räcker verkligen inte till.

Har haft mycket besök i huset senaste tiden, både över dagar, kvällar och nätter i vissa fall. Nytt gäng kommer i eftermiddag, och det kommer bli superkul!!! Så roligt att faktiskt hinna med att umgås med folk, hjälper ju till att sambon är ledig, så orken och energin finns där för oss båda nu. Kvällen ser jag fram emot, ska däremot bli mycket intressant att försöka konversera en hel kväll enbart på engelska. Måste erkänna att jag är ganska värdelös nu för tiden på att prata engelska, inte så ofta jag får tillfälle till att göra det längre, så har tappat pinsamt mycket, som tur är så är förståelsen fortfarande bra. ja, återstå att se hur det här går :)

Då jag är ensam med barnen för närvarande då sambon kör en vän till tåget i stan, så ska jag trots de försöka få lite gjort nu, passa på medans den lilla sover en stund...




En bild ifrån Borås djurpark. Stora tösen tittar på elefanter, giraffer och dylikt


Ha de så höres vi en annan dag när tiden finns att sitta vid bloggen!

Kommentera

Publiceras ej