Hur hinner folk???

1kommentarer

Man ser bloggar här i cyberrymden där folk hinner skriver sjuttiotvå inlägg per dag, och detta bland barnfamiljer. Jag begriper inte. Hinner ju inte ens skriva ett per dag nu för tiden, tiden finns verkligen inte för tillfället. Kanske kommer?

Idag har hela familjen blivit nyfiriserade i alla fall, snygga är vi allihopa! Stora skötte sig utmärkt hos frissan, satt som ett ljus i stolen med tablettasken i högsta hugg. Här är vi inte rädda för att muta!!!

Lilla tjejen blev ju en månad gammal i måndags, detta har inte uppmärksammats alls ju, konstigt detta. Men antingen senare ikväll eller imorgon ska jag skriva en liten update gällande hur det går för lilla och oss alla som en tvåbarnsfamilj. Men just nu så hinner jag inte, skall iväg på kalas strax.
7
Just de, nu är sambon även pappa och vårdnadshavare till lilla tjejen. Jäkla byråkrati Sverige ibland...bara för att man inte är gift...suck.

Jaja ah de!

1 kommentarer

KarinLinnea

10 Jul 2011 10:56

Jag tror man hinner om man vill. Alltså, det är absolut ingen pik till dig!!! Snarare tvärt om. Läste en undersökning som visade att föräldrar har betydligt mindre tid för sina barn till förmån för sociala forum och bloggar till exempel. Jag kände mig träffad och tänkte att jag nog borde blogga mindre och umgås med Elna mer... Eller borde och borde, jag VILL INTE att mitt eget skapade datorbehov ska gå ut över mina barn. Och då bloggar jag inte alls varje dag... Så det jag försöker säga är att det är bra att du prioriterar familjen framför oss bloggläsare. Vi har full förståelse!

Kram på er!!

Kommentera

Publiceras ej