Fredag

1kommentarer

Om jag har svårt att hinna med att skriva här nu, hur fasen kommer det då bli när sambon börjar jobba igen???

Jaja, de blir som det blir.

Shopping i Växjö blev det idag, lite födelsedagspresenter blev inhandlade, strumpbyxor till stora, kläder på rean till stora (för lilla behöver ju knappast så mycket då allt går i arv här hemma), två linnen till mig och nya jeans till sambon. Nästa månad är det min tur att få nya jeans, inget jag direkt ser fram emot. Eller jo, nya jeans ser jag fram emot men inte själva köpandet. Hatar att köpa jeans, älskar att ha jeans. Ingen bra kombination. Men det är ju så jäkla svårt att hitta jeans som sitter bra. Men nu måste jag, har inte många byxor som passar längre...

Båda barnen skötte sig bra under handlingen, dock fick stora äran att bli släpad ut ur en affär. Inte för att hon var arg, utan för att hennes mor blev arg då hon inte lyssnade och enbart sprang runt bland alla kläder. Så utstirrad blev jag helt klart. Men hur skall hon annars lära sig? Måste väl ändå vara bättre att göra så så att hon lär sig någon gång. Men bortsett från den incidenten tycker jag nog att det gick riktigt bra.

Har varit något svalare idag, skööööönt. Dock nästan lika varmt inomhus fortfarande. Då fönster med myggnät är öppna borde det snart har ordnat till sig. Vi alla i familjen ser fram emot en härlig sval natts skönsömn!!!

Säger godnatt här nu, som vanlgit inget speciellt skrivet egentligen...men min hjärna går på sparlåga för att överhvuudtaget fungera.

Ps. lilla har fått nytt smeknamn, regeringen alt. diktator. Lista ut själva varför!

1 kommentarer

Alex

07 Jul 2011 17:48

Har du testar H&Ms jeans? Billiga, strechiga och väldigt bekväma (och snygga)! Hatar också att köpa jeans så köper numera endast samma modell på H&M fast med olika tvätt :)

Kommentera

Publiceras ej