Vet ni vad?

2kommentarer

Det var ju några dagar sedan jag skrev här, finns en väldigt bra förklaring till detta.

Jag är numer förlovad med världens bästa karl!

Älskade sambon överraskade mig fullständigt i lördags på så många sätt. Hur är enbart för mitt minne att bevara :) Men en ring på fingret har jag, om än en oäkta så länge. Ska välja ut riktiga ringar när vi åker till staden nästa gång. Det jag kan säga är att jag är helt klart en av världens lyckligaste kvinnor just nu.

Något bröllop blir det dock inte än på ett tag, som tidigast har vi pratat om sensommaren, hösten 2012. Detta pga ekonomin för närvarande, sen hade jag tänkt trycka ut en unge till i sommar, och för det tredje så vill jag ha mina barn med på den dagen :)

Ville bara dela med mig lite av min lycka!

2 kommentarer

sofia

17 Jan 2011 20:37

Måste bra säga GRATTIS! (och glöm inte bort att han lyckats få världens bästa brutta med...) KRAM till er båda!

Schastin

18 Jan 2011 14:40

Stort GRATTIS..

Va rädda om varandra i vardagen..

Kram!!!

Kommentera

Publiceras ej