Lite ditt och lite datt

2kommentarer

Här kommer då en magbild för v. 20+1, dock så upptäckte jag att det var förbaskat svårt att fota sig själv. Testade att ta kort i spegeln, men så vida ni inte är intresserade av ett stort ljussken så är det här de bästa jag lyckas åstadkomma. Får nog be sambon ta ett kort imorgon för att försöka kompensera upp det här. Kan säga att jag känner mig inte speciellt gravid idag, mest fet, ungefär som en flodhäst. Men så här ser den ut idag i alla fall.



För att visa hur vårt vardagsrum ser ut när dottern har fått tillbringa fem minuter själv där, så kommer den här bilden.



ALLT är framsläpat! Tur att hon är lika tjänstevillig till att plocka ihop leksakerna innan hon går och lägger sig.

I brist på godis är jag nu inne på min tredje glassbåt. Så en vild gissning är att jag kommer gå upp en "aning" mer den här graviditeten. Bara att hoppas på en lika bra viktminskning som med dottern. Enda tråkiga är ju att jag kommer få gå hela sommaren utan att bada i sjön och se ut som ett sladdrigt fetto.

2 kommentarer

Petra

28 Jan 2011 06:43

Ni är söta alla tre =)

Petra Lindemann

28 Jan 2011 09:46

jag tycker att bilden är jättefin. Du ser inte fet ut, bara gravid. Gläd dig åt så länge hon vill städa. När det avtar har jag flera bra metoder att ta till...

Kommentera

Publiceras ej