Ultraljud

2kommentarer

En mycket spännande morgon! Jag och sambon lämnade av dottern på dagis, sen for vi vidare mot staden för att kolla till skrutten i magen. Lika häftigt som första gången att få se bebisen på bild. Kön vet vi inte, men jag har mina misstankar, men väljer nog att behålla dem för mig själv ett tag till. Det var en lugn skrutt till skillnad från dottern. Bebisen sov sig genom hela kollen utan några planer på att vakna trots ihärdiga försök av barnmorskan. Knäna uppe vid axlarna dessutom, så måtten blev nog sådär haha. Fick även reda på att jag har moderkakan i framkant, vilket kan ju förklara varför jag inte har kännt av bebisen så mycket...7

Nu längtar jag ännu mer till sommaren! Just de, blev flyttade tre dagar, så nu är det officiella dagen den 14:e juni!

Filmdags!

2 kommentarer

Sanna

13 Jan 2011 09:15

Så mysigt att få gå på ultraljud! Nästan så jag vill ha en till nu! :-P Nä då, nu får det vara bra! Jag tror det är en liten Loke som ligger där inne och sover och har det gott! :-) Hoppas du mår bra vännen!

Sa de något om eventuellt kejsarsnitt eftersom moderkakan låg framtill? Vet att jag fick gå på extra ultraljud med Emilio för att kolla så att moderkakan flyttat sig tillräckligt innan förlossningen, annars sa de att det kunde bli snitt istället, eftersom annars kunde bebisen bli skavd av moderkakan på vägen ut!

Kanske kunde få ihop en dag vi kunde ses snart igen, så Line får öva lite till på att va storasyster! :-) Ha det toppen!! Kramisar

Natalie

16 Jan 2011 13:06

Får man gissa att ni två kanske inte dyker upp på bröllopet 4 dagar efter beräknad ankomst för bebisen? :) Grattis igen!!

Kommentera

Publiceras ej