Trötter

0kommentarer

Kommer ihåg för ett tag sedan att jag skrev och var så glad över att jag inte längre var trött. Jag hade FEL! Senaste dagarna har jag varit extremtrött istället, och ryggvärk börjar göra sig påmind. Det stör mig nästan ännu mer än att jag är trött. När jag väntade dottern kom inte ryggvärken förräns jag var i v 30 eller något sådant. Men nu, imorgon v 19 har jag en rygg som lika gärna kunde varit ett verktyg för folk att springa maraton på! Inte schysst!!

Dagen iag har som alla andra lediga dagar tillbringats med pulka och idag var även min mor med på promenaden. Var även och hälsade på lite kor, vilket var väldigt faschinerande enligt dottern, speciellt när de råmade! Men dagens bästa om dottern får välja (tar mig faktiskt friheten här att bestämma detta) var nog trots allt överrasskningen som väntade när vi kom hem igen. Då hade sambon skottat fram en tunnel under snön i nedförsbacke, så mna kunde åka på rygg eller mage nedför! Jisses vad lycklig barnet blev. Något skeptiskt första gången, men sen sprang hon runt tunt runt och blev fullständigt tvärilsk när det blev dags för lunch! Förhoppningsvis står den kvar imorgon, känns tvveksamt då det har regnat hela eftermiddagen....blä


Ikväll, missa inte Gabriel Iglesias på Comedy Central....sjukt kul kille! Killen utan ansiktsdrag men med ett otroligt mimspel och imitationer, inte säker på hur det fungerar egentligen...men bra är han!

Kommentera

Publiceras ej