Summering av 365 dagar

0kommentarer

Det är ju fullständigt omöjligt att sammanfatta ett helt år, men trots detta ska jag göra ett perosnligt försök. Under senaste året har det hänt så otroligt mycket, specillt med dottern. Hennes första födelsedag passerades galant, och lagom till den dagen så hade hon även lärt sig gå och springa.

- Dottern började prata under detta året
- Gjorde även sin dagispremiär, lillen på bygget blev hon.
- Jag fick ett jobb och ytterliggare ett jobb, mycket trevligt
- sambon fick även han ett nytt jobb, mycket bra
- ekonomin har varit mycket bätte senaste året
- inga katastrofer med huset det här året (bortsett från att vi höll på att elda upp det förra veckan då)
- Fick reda på att jag var gravid igen (Jippie!)
- vi blev ä'ven bjudna på en utlandssemster av snälla svärföräldrarna, mycket mycket skönt och trevligt.

Överlag har det faktiskt varit ett väldigt bra år! Kan inte komma oihåg några stora eller små katastrofer (ovanligt för den jär familjen), eller så har jag helt enkelt valt att förtränga det. Jag är en väldigt lycklig kvinna i mina bästa år (vilket jag väljer att tro i alla fall), som ser fram emot året som är påbörjat nu. Jag ska vara mammaledig och få vara hemma med två små älskade troll. Livet kan nog inte bli så mycket bätte för närvarande!

Men som sagt, mycket viktiga saker har ju hänt under året, men min hjärna är inte kapabel till att tänka längre tror jag. Nu ska jag återgå till filmen som sambon har valt för kvällen, väntar mest på att den ska ta slut så iv kan ta min film sen. Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej