Snart är det helg väl???

0kommentarer

Är helt slut i huvudet, och veckan är inte ens slut än. Men det är bara fyra månader kvar...sen får jag vara hemma ett år minst i alla fall. Så snacka om att nedräkningen är igång!

Positivt är att idag har jag kännt av bebisen mycket mer än vad jag har gjort tidigare, och det känns riktigt bra. Däremot är det fortfarande mer dämpande rörelse, men antar att det är så när moderkakan valde att placera sig där den gjorde. Det som är något mer negativt är ju att halsbrännan har nu dykt upp, inget behagligt....bläääää tur att jag har köpt hem lite preparat på detta, för något säger mig att de kommer gå åt som smör i solsken.

Nu blir det lite masterchef, sen blir det nog sängen för mig, tröttheten hänger tyvärr kvar i kroppen...när ger de med sig???

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej