Hur tänkte jag nu??

0kommentarer

Sitter här framför disneydags, ganska mysigt faktiskt. Karln är ute och skottar snö eftersom vi tydligen behövde 15 cm till här i byn. Lite senare under förmiddagen kommer barnets farmor och farfar för att hämta henne. Där ska hon sova tills imorgon. Anledningen är så här, jag och sambon har planerat att rensa ur hennes framtida rum fullständigt, riva det som skall rivas och börja isolera taket där inne. Detta skall hinnas med innan morgondagen. Då kändes detta som en väldigt väldigt bra idé. Just nu börjar jag tvivla...hur fasen tänkte jag där! Har redan lust att gå upp och dra täcket över huvudet.

Just de, ved skall bäras in med då det eka tomt i pannrummet!

Har ingen lust, måste men vill inte. INgen som har ett nybyggt hus åt mig att flytta in i istället??

Bläää....positiva är att jag och sambon har mutat oss själva med att spela lite guitar hero för första gången på¨ett och ett halv år ikväll!

jaja, dags att börja packa dotterns saker...

Kommentera

Publiceras ej