Host host host

0kommentarer

Ahhhh vilket jagande...men har världens bästa svärmor!!!

Så här är de, dottern har en fruktansvärd hosta på nätterna, har haft senaste två nätterna, den blir värre och värre hela tiden, vi har inte sovit speciellt många timmar kan jag säga. På eftermiddagarna ovh kvällarna är hon jätte ledsen konstant tills hon kommer i säng. Vilket antagligen är en kombination av att hon är trött (såklart) men sen gör det nog även ont i halsen på liten. Ringa vårdccentralen imorgon, se om vbi kan få ut lite mer bricanyl eller något annat magiskt i flaska. Hur som helst så kommer min svärmor hit imorgon, så jag kan åka in till jobbet några timmar och fixa sådant som inte gick att avboka, sen är det jag som är hemma resten av veckan. Blir en riktig tjejvecka då sambon jobbar borta och hunden är på kollo. Just nu hoppas jag bara på att vi får sova mer än tre timmar denna natt.

Idag har jag även gott halvtid med lillbebisen, hade tänkt bjuda på en magbild, men då jag inte hittar kamerarn får ni snällt vänta tills imorgon då jag går in i v  21...otroligt vad fort tiden går!

Nähä, ner och elda igen, behövs då det var 13,1 grader när vi kom hem ...inomhus!!!

Kommentera

Publiceras ej