Göra sådant man inte begriper, det är jag bra på!

0kommentarer

Har suttit och lekt lite, vilket resulterade i ny bild på bloggen, om det blev bra eller inte säger inget om. Men jag har gjort det alldeles själv. Nästa experiment är att koppla in gamla datorn så jag har lite fler bilder att leka med. Men för stunden får det se ut så här tror jag.

Inatt har vi sovit ganska hyfsat faktiskt. Har påbörjat kur med bricanyl igen, vilket verkar fungera lite i alla fall. Dottern är bra mycket piggare idag, inte riktigt den tjejen jag känner, men nu ser man henne skymta fram ibland. Morgondagen kommer tillbringas hemma, för att ge henne en sportslig chans att återhämta sig ordentligt. Barnet är ju helt slutkörd. Inte så kontsigt om man itne har sovit på flera nätter, coh sen full rulle på dagarna. Inatt sov hon i sexton timmar, med enbart tre små stunder som hon hostade så förtvilvat att tårarna kom. Så en dag till hemma känns ganska klokt, så hon får sova ikapp lite.

Senare under kvällen kommer det upp en magbild me, denna gånger tänker jag även göra det jag skriver :P

Nu skall det badas här hemma...

Kommentera

Publiceras ej