Fullt upp

0kommentarer

Jisses, senaste dagarna och bara flugit förbi!

 - Borttappade nycklar...funna i en leksaksbil bredvid en dotter med en väldigt oskyldig uppsyn.
 - Beställda förlovningsringar - dyra (allt är väl förvissso relativt) men fina...blir även en snygg text i dem
 - Bilbarnstol är inhandlad - kan ju vara bra att ha två när vi är två som kör till dagis
 - 30 års kalas avklarat - KUL!
 - Jobbat över - blä!
 - Nästan hostfria - Jippie!!
 - Ett stycke hund är hämtad - Tur de, så nu är familjen komplett för stunden igen.
 - Införskaffat pengar från försäkringsbolaget - tur de annars hade vi nog fått svälta denna månad, alternativt stulit fågelmaten utanför fönstret
 - Släpat en frusen bil enbart för att konstatera att bakhjulen sitter fast!! En natt i grannens garage och en smekning av släggaren så rullar alla fyra hjul nu

Ja detta var en del som vi har pysslat med i helgen, har även hunnit med att sova en hel, för att inte tala om dricka dricka dricka. Är konstant törstig hela tiden! Är dock tveksam till att jag lyckats kissa ut 75 liter vätska denna helg. En misstanke har börjat slå rot i min hjärna att jag kanske möjligen har börjat samla på mig vätska, fasen me säger jag för de om det nu är så. Slapp det helt med dottern, och hade hoppats på en upprepning den här gången.

Projekt pågår att få dottern att vara vaken längre på kvällarna med förhoppning att hon sover längre på morgonen. Tyckte det kanske var lite lämpligt då hon inte behöver gå upp tidigt på morgonen längre, och sambon behöver sova på morgonen, och jag är på jobbet. Hittils har det gått över förväntan, men egentligen borde jag inte vara förvånad. Hon har ju lite att brås på!

Nu återgår jag till familjen annorlunda!

Kommentera

Publiceras ej