Första dagen på detta nya livet

0kommentarer

Varje fall för fem månader framåt, har ju egentligen ett vik i sex månader, men då det är bebis på g igen så lär det inte bli fullt så långt.

Dagen gick i alla fall bra, mycket som snurrar i skallen så jag är något trött kan ajg väl säga. Känns bra att det blir en kortvecka, så man hinner smälta alla nya intryck och förhoppningsvis lagra en tiondel av all ny information.
På tal om bebis, nu jäkla kickar den hela tiden, gör sig påmind om sin existens...en sådan härlig känsla! För min del får den gärna fortsätta så här, älskar att bli sparkad, dock bara på insidan, annars är det inte lika härligt.

Och dottern hade sin första dag på dagis efter julledigheten, och det märktes att det var ett tag sedan hon var där. Helt slutkörd och somnade så fort hon landande i sängen! Men har varit så mysig hela kvällen. Gladare unge får man leta efter! Har suttit vid hennes fina bord och smakat på allt hon lagat i nya köket. Det var en mycket bra julklapp, likaså hennes gosetofflor som skall vara på hennes små fötter HELA tiden, gärna i sängen med!

Nähä, en snabb uppdatering var det här, imorgon återkommer jag med en utmaning som jag har fått och nu ska jag återgå till Familjen annorlunda!

Kommentera

Publiceras ej