Ber om ursäkt

1kommentarer

Lovade visst att återkomma under gårdagen, men det gjorde jag ju som ni märkte inte. Har ingen bra ursäkt heller, hade helt enkelt ingen lust.  Men nu är jag åter fit for fight...



Först en liten bild på dottern och hunden på nyårsafton. Bortsett från vampyrögonen på dem så är de så söta tycker jag. Och jag är ju itne alls partisk i mina åsikter!



Det är här en av dotterns favoritsysselsättningar. Bära runt på en av katterna och krama dem. Sen att i dotterns värld så är det ingen större skillnad på stryptag och kram! Sen är det även tur att det oftast är Sune hon får tag i, han är den enda av dem som tolerera den sortens behandling!

Barnet sover och vi vuxna sitter och kollar på lite nyinköpta filmer, ikväll bjuds på det på Alive!!

1 kommentarer

Petra Lindemann

07 Jan 2011 09:47

Ljuvliga bilder!! Längtar efter båda!

Kommentera

Publiceras ej