Bebis!

0kommentarer

Har varit och hälsat på vår nya bymedlem. Så liten så liten, hävdar bestämt att så liten har inte min dotter varit!!! Känns som en evighet sedan man höll en bebis.

Men herregud vad gott de luktar och vad söt han var. Inte så att man längtar mer nu, nä då, inte alls. Men vad som blir roligt är att vi kommer vara mammalediga samtidigt i sommar och i höst, känns bra att ha någon mer här ute som kommer gå och skrota :) Men hur som helst, ett stort GRATTIS till er underbara lille pojk!

Bebisen som befinner sig bland mina organ och skvalpar omkring gör sig mer och mer påmind, vilket jag tycker är helt underbart, nu börjar man faktiskt känna sig gravid och det börjar synas för omvärlden med. Känns bra tt det inte bara ska vara mitt humör som är kännetecknet!

Dottern däremot, inte helt piggelin ikväll, så sambon blir hemma imorgon, för säkerhetsskull om inte annat. Tror varken han eller hon klagar över det arrangemanget, och då kan jag åka iväg på utbildning i lugn och ro, och behöver inte oroa mig för att de kommer ringa ifrån dagis. Så ett bra upplägg för oss alla. Sen att det dessutom innebär sovmorgon för min del är ju bara guldstjärna!

Nu vattna blommorna, för vi har visst vatten i huset igen!

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej