2011

0kommentarer

Vet inte hur det gick till men nu är det tydligen ytterliggare ett nytt år. Och det föregående gick väldigt väldigt fort. Ska det vara så här nu för tiden, att det känns som tiden går fortfare och fortare???

Ska återkomma senare med en summering av senaste året, det får dock vänta lite då kjag behöver de små grå för att få ihop de, och de stackarna är fortfrande i koma för tillfället. Min tur att gå upp idag, suck, efter knappt fyra timmars sömn är jag inte så överdrivet pigg ska jag erkänna. Sen är jag så hemsk och taktisk med så jag satte på Pippi på tv, så dottern är fullständigt insöad på dumburken, vilket gör att jag och hunden kan ligga i soffan och drömma oss bort, i vanliga fall hade jag sagt till varmare platser såsom annan del av världen. Men idag är jag fullt nöjd med att få gå tillbaka till sängen istället. Vilket är nog precis det jag ska göra när sambon behaga knalla upp. Inte för att jag klandrar honom för att sova, snarare så att jag är grymt avundsjuk på honom!!

Nähä, jag går tillbaka till dvalan, bäst att passa på innan fuilmen är slut...

Kommentera

Publiceras ej