V 22

0kommentarer

Över halvvägs och gått fort fort fort. Tjock börjar jag med bli, och än så länge ingen söt vacker gravidmage, utan enbart tjock. Så det känns än så länge i alla fall. Men visst har magen blivit ordentligt mycket större, vilket är lite skrämmande med. Den är bra mycket större nu än vid samma tidpunkt med dottern. Vilket även får mig att undra hur jäkla stor jag kommer bli den här gånge? Sist kände jag mig som en strandad säl på stranden, denna gång blir det nog nämre knölval och i absoluta värsta fall kan jag konkurrea med blåvalen. Jag kommer med andra ord vara turistattraktionen här ute i sommar! Ska det nu ändå bli så får jag väl passa på att utnyttja situationen lite. Folk får betala en liten slant och ställa sig i kö för att få en skymt av valen som försöker bada och för att inte tala om att sola på mage. VIlket man helt enkelt löser genom att gräva en grop för magen i sanden! Det var dagens tips för alla tjockisar i sommar!

Nu skall jag i säng, borde varit där för en timme sedan redan. Imorgon väntar en heldag i Göteborg, med jobbet vilket är lite synd annars hade jag kunnat passa på att hälsa på lite vänner. Men det får bli en annan gång.

Nu GodNatt

Kommentera

Publiceras ej