Underbara dag!

3kommentarer

Sådana här dagar vill jag ha fler av! en heldag tillsammans med min familj...inte var dag det händer längre tyvärr. Först åkte vi in till staden för att shoppa lite. En massa kläder till dottern, super snygg vårjacka, mössa, tunn halsduk, klänning etc. en massa kläder blev det. En fika på stan, jisses minns inte äns när det hände sist. Sen vidare till Hemkväll för att shoppa filmer till mig och karln, en bra förmiddag. Hem för att fortsätta njuta av dagen tillsammans. Karln passade på att fixa till trappräckrna så att dottern inte längre kan klättra förbi grinden medans jag och dottern satt och ritade bredvid. Mys faktor på hög nivå idag!



Så här lycklig är man när man får måla med kritor. Tycker bestämt att hon dessutom är lite lik sin gammelkusin på dett kort. Undra vad gammelkusin tycker om det?

Sen kom Alex och hälsade på en sväng. Alltid lika roligt, synd bara att det kommer dröja så jäkla länge tills nästa gång, detta enbart för att hon är fräck nog att flytta utomlands. Ingen avundsjuka här inte ;) Nä, skojar bara. Är jätte glad för hennes skull men jag ser fram emot när hon väl kommer hem igen!



Dottern roade sig även med att prova sin pappas vinterkläder, medans han lagade byrån som de låg i. Gick även runt med en mössa som gick ner till hakan ett tag :)

Då det nu är kvällen, ska jag och sambon komma överrens om vilken av de nyinköpta filmerna som skall stå för kvällens underhållning. Lika intressant varje gång.

Ha en trevlig kväll alla!

3 kommentarer

Petra

19 Feb 2011 22:16

Skönt att höra att ni haft en fantastisk dag vännen =) Och du, måste bara säga det en gång till, HUR KUNDE HON BLI SÅ BRA? :P

petra lindemann

19 Feb 2011 22:47

Jag måste hålla med om att liketen med gammelkusin finns väldigt mycket på denna bild. Men å andra sidan är gammelkusin väldigt lik sin kusin. Äpplet faller inte långt från trädet.....

Skönt att ni haft en skön dag!

Kram

Frida

20 Feb 2011 21:11

Petra: det undrar vi med!!!



Petra L: haha nä det stämmer nog, vissa släktdrag kan ju anas ;) Att det var en bra dag igår straffades vi för idag :D

Kommentera

Publiceras ej