KRÄK!

0kommentarer

Igår var det en underbar dag, idag inte lika mycket tyvärr. Började med att jag vaknade vid fyra (!) på morgonen för att magen min tyckte den behövde göra sig av med lite innehåll. Mysigt värre...somnade om till och från, fick lite sovmorgon, mådde piss. Sen vid ett hände något magiskt och otroligt, allt illamående bara försvann och helt plötsligt mådde jag prima igen. yes säger jag bara! Sambon min tyckte nog inte det var lika magiskt och otroligt, då jag snäll som jag var förde över mitt illamående till honom. Så sen tre tiden har han legat däckad och gör fortfarande, har gjort några gästspel på nedervåningen för att ulka på toaletten, tills jag bar upp en hink till honom. Där ligger han än. Jag och dottern tyckte lite synd om honom, så vi satte oss i bilen för att köpa cola (som vi skruvade av korken på) och en Herman Hedning, lite glad blev han nog.

Dottern däremot verkar ha klarat sig helt. Håller nu tummarna för natten, dels för att dottern slipper detta äckel även denna gång (har fortfarande aldrig haft magsjuka) och dels för att mitt värsta var tidigt imorse. Sambon och dottern blir hemma i morgon hur som helst, medans jag åker till jobbet för att tjäna vårt leverbröd.

Nu ska jag undersöka lite förnedringstv innan jag slänger mig och magen in till duschen. eller snarare försöker tråckla mig in i kabinen...en syn för gudarna kan jag säga!

GodKväll säger jag trots magsjukans framfart i huset Björka...

Kommentera

Publiceras ej