Inte så trött??

0kommentarer

Satt och läste vad jag skrev igår, och upptäckte att det lät nog ganska negativt det mesta. Mest en taskig dag tror jag. Är mycket tröttare än normalt, men det kanske inte är så konstigt med tanke på det som rör sig i magen. Får nog börja fundera på att trots allt kanske påbörja Neferix kuren, misstänker att mina blodvärden har börjat dippa en aning. Men idag är jag mycket piggare, detta trots att dottern ville gå upp vid kvart över sex imorse (varför vill hon det bara när det är jag som skall gå upp med henne?). Men det viktigaste här är att trots att jag gnäller över mycket att göra och trötthet, så älskar jag mitt jobb. har hittat min grej, bara att hoppas på att man har möjlighet att få fortsätta inom detta område efter mammaledigheten.

Återstå att se imorgon bitti om jag är lika pigg haha misstänker inte...men som sagt, neferix är nog en liten lösning på problemet tror jag. Blir jag bara lite piggare kommer allt kännas mycket lättare. För ja, det är lite slitigt att jobba helttid och sen vara själv alla kvällar i veckan. Beundrar de som är ensamstående måste jag säga!!!!

Men nu är det helg för vår del i den här familjen. Det skall firas med ett besök på vårdcentralen för att kolla upp dotterns hosta (håll tummarna att det inte är djuren som är orsaken) och även lite märkliga bett på hennes kropp. Eller ja, det ser ut som bett tycker jag, men vad vet jag. Funderade lite på om det är vattenkoppor?? Men vet inte hur de utslagen ser ut heller för den delen...jaja vi får väl se imorgon vad de säger om de.

Nu ska jag passa på att kolla på en skräckfilm medans sambon jobbar, ska bli spännande och se om jag somnat i soffan under filmen och bli väckt inatt när sambon kommer hem!

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej