Gråt gråt gråt ska det aldrig ta slut?

0kommentarer

Det är fasen värre den här gången, ritkigt så här mycket grät jag inte när jag var gravid sist. Det har dessutom blivit värre senaste veckan. Jag och dottern satt och kollade på Ronja Rövardotter (vilket förövrigt var min favorit film som liten, och då menar jag FAVORIT! Bandet var sönderspelat), jag lipade nog åtta gånger under hela filmen, och dottern på ett och ett halv år ger mig en kram och pussar mig varje gång. Underbara barn! Sen läste jag en blogg, började lipa för det som stod där. Jag gråter för allt och inget just nu. Det är så att man själv tycker det är aningen jobbigt faktiskt...skulle vara skönt och vara lite stabil i humöret för en dag i alla fall.

annars, var på långlunch idag med käre Alex. Mycket trevligt. Så jäkla roligt att hon har varit hemma så mycket senaste tiden, synd då bara att männsikan har fått för sig att fly landet inom snar framtid. Men hon kommer väl hem förr eller senare igen, om inte annat har jag ju en ursäkt att fly landet själv för en kort stund nästa år :)

Nu ska jag stänga av tvn, annars dyker det garanterat upp något som får mig att lipa där, och sätta igång med disken. Seriöst finns det något tråkigare än att diska nappflaskor? Inte för att diska någonsin är roligt, men nappflaskor är nog så långt ner man kan komma på rolighetsstegen. Sen ut med hunden, in i duschen, förhoppnignsis hinna läsa tre sidor innan jag däckar...kan bli intressant.

Ha de

Kommentera

Publiceras ej