Bra dag

1kommentarer

Har varit en riktigt bra dag, det är sådana här dagar som gör att jag minns varför jag gör det jag gör.

Nu har jag tagit helg, ska iväg imorgon förvisso, men det är en annan sak. Jag och dottern har ägnat kvällen åt att dansa till go musik, kommer bli en hårdrockare även av detta barn. Sen är hon en jäkel på rumpvickande! Förstår inte var hon har fått det ifrån....hm hm tål att funderas på.

Själv är jag lite trötter så här i slutet av veckan, och jag får igen lite för vad jag skrev igår. För idag har bebisen verkligen levt rövare, vilket är en njutning för en lätt orolig moder! Märkligt, på ett sätt känner jag mig nästan mer orolig den här gången, men det är nog för att det är något annolunda den här gången. Däremot så går tiden så mycket fortare denna graviditet...kan det bero på att man har dagarna fulltecknade med jobb eller barn den här gången? Tror att det kan ligga något i det. Jag klagar inte, det betyder ju att väntan inte blir lika lång tills vi får se yngsta medlemmen av denna familj.

Nu ska jag återgå till min eldning, diskning, hundpromenad och dusch...allt i den ordningen alltså!

TrevligKväll

1 kommentarer

Martina

24 Feb 2011 20:56

Härligt att tiden springer på! :) Jag är med sååå nyfiken på vad det är för filur som bor i din mage! Jag tror de blir en pöjk denna gången :)

Kommentera

Publiceras ej