Alla hjärtans dag!

0kommentarer

Denna dag idag har jag firat med min söta dotter, resten av denna dag får jag dock tillbringa i min ensamhet då barnet har gått till sängs. Sånt är livet, kan leva med det. Här firar vi kärlek varje dag nämligen :)

Första dagen på denna vecka känns bra, är hyfsat utvilad än så länge, sen är det kortvecka då jag har tagit semester på fredag. Men helgen var däremot underbar. Härligt väder (kallt som fan bara vilket är lite besvärligt då veden är slut), tripp till badhuset med dottern, kusinen och vännen. Dottern älskade de och jag hade faktiskt lika kul jag. Sen att vi åkte hem och sov i strax över fyra timmar båda två är väl bara ett bevis på att man faktiskt blir trött av att ha kul.

Nu ska jag bara plocka lite medf tvätten, servera mig själv en eller två glassar och därefter bänka mig framför familjen annorlunda.

Förresten, har hittat ritningen till drömhuset. Nu saknas bara fasta jobb, ett fett lån av banken och lite mark. Alternativt en stor vinst på triss funkar me...

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej