My bad...

0kommentarer

Måste nu ta och be om ursäkt för att jag ljugit. Lillfisen hade somnat med tyckte att det räckte men en liten lur tydligen, så istället blev det uppesittakväll här igen. Dock verkar de som hon nu äntligen har somnat, tänker dock inte säga att hon HAR gjort de, har inte lust att erkänna mig besegred ytterliggare än en gång ikväll.

Något jag blev mycket glad över ikväll va att kära Sofie kom hit under kvällen och höll mig sällskap. Det uppskattades massor att få snacka skit och umgås en kväll! Det var nog de som hindrade mig ikväll från att stå och banka huvudet i väggen i långsam takt tills skallbenet luckrats upp. Tack Sofie för att du gjorde min kväll!

Imorgon struntar vi i dagis, jag känner att jag behöver sova och ta igen mig, något trött fortfarande. Och barnen kom i säng alldeles för sent, vissa senare än andra. Så vi struntar i morgonstressen och tar dagen som den kommer istället. Det känns som ett klokt beslut måste jag säga.

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket jag med, och hoppas på en lång natt med många timmars sömn!

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej