Dysfunktionell familj

1kommentarer

Ikväll har mor min och jag rivstartat julen med Tomten är far till alla barn. Den är så hysteriskt rolig så tårarna sprutar varje gång jag ser den!!! Finns inga ord egentligen att beskriva den med. Dock fick vi passa på att titta när männen jobbar då de inte klarar av denna film för fem öre. Båda två blir bara förbannade!

Om det är en massa stavfel idag så ber jag om ursäkt men skyller ganska omgående på själva bloggdomänen då jag mer eller mindre skriver i blindo då halva fältet är gömt någonstans i cyberrymden.

Lillfisupdate: Somnar tidigare och tidigare på kvällarna, fortsätter det så här så somnar hon snart för natten efter lunch. Och vällingen har återigen gått käpprätt åt skogen, skrek så fort hon såg flaskan ikväll igen. Börja funderar på vilket trauma som egentligen ligger bakom det här.

Storaupdate: Sover än så länge i sin säng, det är bra. Men har en misstanke om att hon kommer sova hos mig igen inatt, har gjort det de senaste två nätterna när sambon sovit borta. Har inte lyckats komma till ro i sin egen säng mer än en timme åt gången. Måste erkänna dock att det har varit ganska mysigt med att få lite sällskap i sängen!

nu ska jag faktsikt gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon när monstrena vaknar till liv!

1 kommentarer

Petra Lindemann

08 Dec 2011 12:51

Nästa gång ni ser denna film, säg till mig! Jag älskar den. Ska höra efter om Wilma vill se den med mig!

Kommentera

Publiceras ej