4 dagar kvar...

0kommentarer

...sen smäller de!

Vi trotsade snön idag och gav oss iväg till A6 (jag, lillfisen, Sofie och hennes inte så liten lillfis) för att införskaffa de sista julklapparna. Det var ju själva måsten, men om man bortser från det så hade vi en jätte trevlig dag, mycket skitsnack blev det.

Nu är alla julklapparna inhandlade utom sambons, men den skall jag hämta fixad och klar på torsdag tänkte jag.

Stora tösen har haft en trevlig eftermiddag och kväll hos sin mormor och morfar, bakat kakor och slagit in cola va väl några av sakerna som de hade gjort. En nöjd tös var det jag fick hem, tyvärr inte så trött dock.

Sen har jag en fråga, varför i hela rent ut sagt helvete vägrar ungen flaskan återigen?? Hon åt ju för sjutton från den i fem dagar, men sen igårkväll är det tvärvägra som tydligen är nya melodin. Ikväll höll jag på och trugade i en och en halv timme innan jag slutligen gav upp...skulle jag fortsatt?

Nähä, så fort alla monster i huset sover ska jag ut och skotta snö och jag ser fram emot det!

Kommentera

Publiceras ej