Smart karl

0kommentarer

Imorse så tog sambon med sitt täcke till soffan för att vila ena ögat medans stora tittade på barnprogram. Jag då kunde tycka att det vore en god idé att bära upp de innan man går och lägger sig igen. Som en snäll blivande fru hade jag ju kunnat göra det åt honom någon gång under dagen. Men näe...varför? Någon gång borde han väl lära sig eller?

Svaret på frågan: Nej, tydligen inte.

Nyss kom det en karl inte alltför påklädd nedför trappen för att hämta sitt täcke, med förklaringen att det blir ett jäkla liv om jag kommer upp och ser att han snott mitt täcke. Kan intte annat än att hålla med i den frågan! Bästa är att han inte insåg till en början med att han snott mitt täcke, utan han undrar varför det är så tomt på min sida av sängen. Sen kan jag föreställa mig att det är som i en tecknad film där en lampa tänds ovanför hans huvud till följd av ett "aha".

Mitt täcke rör man inte om man vill leva!

så back to the movie...som förövrigt inte har blivit bättre...

Kommentera

Publiceras ej